Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer
Groentje:
Beste Groentje, ik heb op dit forum en elders niet anders gezien van de klimaatbelievers als er iemand kritische geluiden durft te uiten.
Een beetje verder in je post doe je hetzelfde met McIntyre: het is geen klimaatwetenschapper, maar slechts een statisticus.
Toevallig valt of staat alle wetenschap met een kwalitatieve gegevensverzameling en -verwerking.
Als men conclusies wil trekken op basis van 'waarnemingen' die ter discussie staan en men kan het daar al niet over eens geraken, is elk verder gesprek zinloos.
Ieder die de zaak op dat vlak grondig uitspit kan zelf zijn conclusies trekken, daar hoef je geen klimaatwetenschapper voor te zijn.
|
LOL. Het is niet omdat je alleen dat stuk leest en de rest van de gegevens negeert (mooie illustratie geef je zelf hierboven...) dat dat het enige is wat er in mijn post stond.
Mijn conclusie is duidelijk: ik ga mijn tijd niet meer verspillen aan discussies met jou, je leest toch enkel wat je wilt lezen en negeert de rest. Ik zou een clubje oprichten met enkele andere personen op dit forum.