Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2007, 07:32   #91
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Hoe komt u daar nu bij?

Dat de islam een dreiging is sluit ik niet uit. Maar als men dingen aanhaalt die gevaarlijk zijn aan de islam dan kan ik me daarmee vaak aansluiten. Maar men moet correct zijn.

Bijvoorbeeld, als u zegt dat alle slaven werden ontmand en u geeft een engelse tekst waarin dat bevestigd zou worden, dan staat dit bij nader inzien niet in die tekst.

Als u zegt dat er in de islamitische landen slavernij is, dan is dat ook nog altijd zo in niet-islamitische landen. U wekt de indruk dat er alleen in islamitische landen slavernij is. Dat is dus niet het geval.

Als u zegt dat de 'mohammedanen' gewelddadig zijn en ons dus bedreigen, dan geldt dat niet voor alle islamieten. Enz enz.

Dat is alles wat ik wil zeggen.
Als de dingen die ik aandraag niet correct zijn, dan mag u die proberen weerleggen. En dan zal het weer aan mij zijn.

Gelieve ook te lezen wat ik schrijf. Niet trachten een en ander te interpreteren; mijn teksten zijn duidelijk genoeg. Ik heb bijvoorbeeld nooit gezegd dat alle slaven werden geëmasculeerd of gecastreerd. Ik heb zelfs gezegd dat ik u kon vertellen waar er nog pockets van afstammelingen van zwarten te vinden zijn in de mohammedaanse wereld (ik ben dan ook zéér dankbaar voor Ke Nan's bijdrage). De systematische castratie en emasculatie van zwarten alvorens ze op de mohammedaanse markt kwamen is echter goed gedocumenteerd.

Maar gezien je afwijzende houding voor alle informatie die van mij komt, ook als die goed gedocumenteerd is -- en ik denk dat ik op dit forum reeds voldoende heb aangetoond dat ik goed gedocumenteerd ben over dat onderwerp -- vertik ik het van die bronnen aan jou te bezorgen. Het levert toch niets op. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

Finito. (dat wil dus zeggen: voor mij is de "discussie" met jou hierover gesloten)