Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2007, 15:06   #35
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alimentatie voor jezelf is dus een vorm van aangename zoete wraak.
net d�*t is een zuiver foutieve redenering.

Noteer dat ik het wildplassers voorbeeld enkel gaf als verduidelijking. Ook indien beide partners gewoon het huwelijk willen stopzetten vind ik in voorkomend geval dat het noodzakelijk is dat de vrouw onderhoudsgeld ontvangt. Desnoods met een beperking in tijd, maar zeer wel rekening houdend met haar leeftijd én effektief enkel in geval dat ze geen of amper eigen inkomen heeft of nog kan verwerven.

Op dezelfde manier kan ik het onderhoudsgeld voor de man beschouwen (Ook ENKEL INDIEN die eveneens al de voorgaande huwelijksjaren als huisman heeft gefungeerd en daarmee geen eigen inkomsten of sociale rechten heeft kunnen opbouwen).

De kinderen opeisen en GEBRUIKEN als machtsmiddel om onderhoudsgelden voor jezelf te verkrijgen getuigt van een meer dan beschamend laag karakter.
Meer kan ik daar niet over zeggen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden