Los bericht bekijken
Oud 21 december 2002, 15:07   #15
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VL
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Net zoals Boerswa de vorige peiling van 3,3 voor zijn partij al niet ernstig nam. Slimme man. Jammer genoeg niet altijd en in alles...

Ik wist niet dat Superstaaf zoveel invloed had op jou.....

Het kan verkeren, zei Bredero. Iemand die zichzelf Vlaams-nationalist noemt en niet gaat stemmen op een van de twee Vlaams-nationalistische partijen omdat ze voortdurend elkaar bekampen, en juist die persoon begint dan haar respect voor die mensen te verliezen.

Het kan verkeren.
Is het dan niet een beetje normaal dat iemand zijn respect verliest voor Vlamingen die niets liever doen dan elkaar bestrijden?

Laat Superstaaf hier maar buiten VL.
Omdat zowel ik als hij (en nog vele anderen) voor de invoering van het burgerreferendum zijn wil dat nog niet zeggen dat hij "zoveel invloed op mij heeft". Er zijn immers veel meer onderwerpen waar ik hem bestrijd inplaats van steun. Hetgeen mij werkelijk heeft beïnvloed was de afwijzing van het referendum door de N-VA. Sla er het forum maar eens op na dan kan je zelf zien hoe geschokt ik was toen ik dat hoorde.

Ik heb jaren geleden meegewerkt aan een "dag van de democratie" in Antwerpen. Daar werd intens de invoering van het referendum bepleit. De organisators vormden later het ID21 met Bert Anciaux. Je weet waar die intussen allemaal zitten en wat er van hun beloften van weleer in huis is gekomen. Om die fouten nog eens dunnetjes over te doen met de N-VA, die al op voorhand zegt niet eens een referendum te willen, heb ik echt geen zin.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden