Discussie: Moslim arrogantie
Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2007, 18:30   #21
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Zover ik weet is er in het Westen Godsdienstvrijheid.
Dat betekent dat je je Godsdienst mag kiezen. De Islam is daar een onderdeel van.
Met 'hun eigen land is wrslk hier' bedoel ik dat de kans groot is dat ze hier geboren en getogen zijn.

Dat - mijn beste - is de democratische rechtstaat.
Ik zal ook het recht van vrije mening verdedigen van iemand die de vrije mening wil afschaffen.
Dat is evident.
Godsdienst mogen kiezen op voorwaarde dat die godsdienst geen onaanvaardbaar en achterlijk gedoe is! Dat was zeker niet de bedoeling van die vrijheid,en dan moet je nog rekening houden met het feit dat die "godsdienst" zoals jij dat noemt in haar eigen landen alleen maar de baas en de veroveraar speelt, eens op een ander gaan ze het eens uitleggen en daar komedie verkopen om hun zin over alles en nog wat te krijgen ! Nog eens: buiten met die regelrechte kanker!
En dan: "ze zijn hier geboren"! Wat een prestatie! Wat een rechten moet dat toch allemaal meebrengen nietwaar? Ook als ze gewoon verder "de marokkaan" of zo blijven uithangen in negatieve zin, en niets te maken willen hebben met de plichten, de wetten en de gevoeligheden van het land waar ze vertoeven? Enkel het ocmw gaan leeg pluimen op alle mogelijke en onmogelijke manieren...
Al zo dikwijls gelezen dat zelfs de derde generatie meer problemen en last verkoopt dan de eerste, je mag dus fier zijn op al diegenen waarop dat slaat! Wij hebben geen enkele reden om lieden die zich verder als vreemd profiterend gespuis gedragen te aanvaarden!
Stop met de woorden "democratie" en "godsdienstvrijheid" te misbruiken.
andev is offline   Met citaat antwoorden