t. a. v. Groot Lawijt :
Citaat:
The ruling on Mickey Mouse
Islam calls mice and rats fuwaysiqah (evil) and allows us to kill them even in Makkah, and that they are a means which the Shaytaan tried to use to burn down the house of the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him), and we know that they are one of the main reasons of damaging food and spreading the plague, we find it very strange that the foolish people in the west seek to make their children like mice and rats by propagating the character of Mickey Mouse in games, comics and funfairs. Go figure!!
And Allaah knows best.
Sheikh Muhammed Salih Al-Munajjid (www.islam-qa.com)
|
1. Ik heb de tekst maar in het engels gelaten. Deze tekst is o.a. terug te vinden door goochelen met : mickey mouse+islam. Die "islam-link" werkt ten andere ...
2. Op verder je te helpen NIET op je bek te gaan, moslim lover, roepen we de hulp in van een vertegenwoordiger van God, namelijk de Privésecretaris van de Paus. Deze stelde in een artikel in de "Süddeutsche Zeitung Magazin" dat :
... "de pogingen om het westen te islamiseren mogen we niet negeren" en deze heer wijst op een :
... "zekere naïviteit van islam lovers".
3. We kunnen inderdaad maar beter op onze tellen passen. In arabische atlassen, zijn de door de islam overheerste landen in 't groen getekend. Ik ben enkele keren gastprof in Egyptië geweest én daar stelde ik tot mijn grote verrasing vast dat Andalusia (Spanje dus) en ... belgië (belziek) al in 't groen getekend waren.
Beste Groeten.
Naschrift.
Tot in Bonn op 5/6 september op het beleggers "seminar" ?