Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breinsmurf
Dit geldt evenzeer voor de westerling die de islam afdoet als een 'achterlijke religie' als voor de moslim die de westerse maatschappij afdoet als 'decadent, losbandig en imperialistisch'.
Derde probleem: ik krijg de indruk dat men tegengestelde meningen steeds vaker met bruut geweld ipv met woorden wil overtuigen.
|
Ik zie die westerling nog altijd niet een moslima verkrachten omdat ze moslima is.
Ik zie die westerling nog altijd niet de moslims dwingen om ook varkensvlees te eten.
Ik zie die westerling wel akkoord gaan om tegen zijn bestaande wetten in, de islam te aanvaarden???
Hoe kan dit?
Islam stelt duidelijk dat de eigen wetten BOVEN DE wetten staan van het land waar ze wonen. Daarvoor alleen al zou die ideologie moeten verboden worden. Ze WEIGERT de wet te aanvaarden.
- Onze wetten verbieden polygamie... in islam toegelaten EN toegepast, ook in het westen.
- Onze wetten verbieden verkrachting... in islam is de vrouw als je tuin: je gaat erin als je goesting hebt.
- Onze wetten verbieden geweld binnen huwelijk.... rmp(*) mohamed stelt dat niemand een man zal vragen stellen waarom hij op zijn vrouw klopte.
Dat is geen verzinsel, maar staat allemaal te lezen in de 'heilige' boeken van de islam.
Hoeveel meer van dit soort zaken dulden wij?
Vrijheden waar eeuwen voor gevochten is, geven wij nu zonder problemen terug. We bollen af richting 7de eeuw... recht naar de woestijn (letterlijke EN figuurlijk!)