Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2007, 17:56   #71
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Wat jou betreft heb ik daar inderdaad een probleem mee.
Wat alle andere Nederlanders op dit forum betreft heb jij daar een probleem mee (heel toevallig ), en wat betreft nog een aantal Vlaams-nationalisten ook.

Anderen valt dat ook op hoor. Het was hen zelfs eerder opgevallen dan mij, om eerlijk te zijn.

Citaat:
Jij vertoont ook geen schroom mij "dom" te noemen.
Iemand die niet leest wat er staat en zelfs na herhaaldelijk daarop gewezen te zijn volhardt in boosheid, is inderdaad bezig de eigen domheid te etaleren. Nogmaals, je hebt die hele 'discussie' aan jezelf te wijten door gewoon niet goed te lezen wat ik schreef en waar ik op reageerde, en vervolgens tot vijf keer toe te beweren dat ik die uitlating (nota bene van mezelf) 'verzonnen' had.

Citaat:
CD&V heeft warm en koud geblazen tijdens de verkiezingscampagne. Ik denk dat vandaag de dag niemand echt zeker weet waar zij voor staan op communautair vlak.

Als je "paars" beu bent gezien, resten je nog maar weinig opties. Als mensen echt Vlaamsgezind zouden stemmen, had N-Va al lang alleen opgekomen.
Ik heb de campagne in de media aardig gevolgd en daarin heeft CD&V steeds stoere taal gesproken w.b. nieuwe staatshervormingen. Dat kan niemand toch ontgaan zijn lijkt me.

Nogmaals, het gaat er niet om dat de meerderheid actief Vlaams-nationalistisch is, het gaat erom dat veel mensen in Vlaanderen weinig of geen belangstelling schijnen te hebben voor het voortbestaan van België of voor België in het algemeen.

Citaat:
Moet je dan luisteren naar een minderheid die het hardst roept en denkt de absolute waarheid te verkondigen?
Als je ziet dat het steeds moeilijker wordt om op federaal niveau een regering te vormen, gaat het er zelfs niet om naar wie je moet luisteren. Dan zal men op een gegeven moment voor voldongen feiten komen te staan, nl. dat een Belgische regering vormen niet meer lukt.

Citaat:
Ik bekijk de zaak vanuit een ander standpunt. Ik zit er nl. middenin, jij niet.
Ik zit er inderdaad niet middenin, ik bekijk het van een afstandje. En ik kan alles hiervandaan vrij aardig overzien.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden