Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
....Nee, want ik vind de publieke show van het Blok niet geloofwaardig. Hun programma is nep, en bedoelt om iedereen voor de gek te houden.....
|
Doet me denken aan die gasten die zich helemaal inpakken in aluminiumfolie om de stralen uit de ruimte af te kaatsen, en denken dat alles vol complotten en buitenaardse invasie's zit.
De grens tussen normaal gedrag en paranoia is voor sommige een grijze zone waar ze waarheid en fantasie niet meer uitelkaar kunnen houden.
|
Ha juist, ik zie allemaal spoken "Aanpassen of Opkrassen" bvb:
Filip Dewinter (VB) op 14 juni 1992:
"Wat mij betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan het principe van Eigen Volk Eerst, al de rest is larie en apekool."
VB-gemeenteraadslid Remie Timmers:"In plaats van het slachtafval van schapen in de afvalcontainer te gooien gooien ze er liever de Turken zèlf in"
Tastenhoye over Brussel: "Dan moeten de Brusselaars desnoods maar gewapenderhand, als het niet anders kan, gedwongen worden om mee te stappen in dat nieuwe Vlaanderen."
Alexandra Colen: "Ik vind homoseksualiteit vies en de homoseksuele praktijk een perversie."
enzovoort