Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2007, 15:05   #106
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
... En toch, als je denkt dat mijn vrienden (dan bedoel ik mijn famillie leden ,neven en nichten) iets kwaad zouden doen, dan vind ik dit nog een regelrechte belediging, niet enkel voor mijn "marokkaanse" famillie leden maar ook mijn vlaamse famillie leden !!! En ik denk dat het beter is dat ik een punt hier achter te zetten ,maw je belandt in mijn "friendly" negeer lijst,.

Succes nog in je leven, moge allah over je waken.

<
>
End.
Het ging dus over dat "En daarbij, "u" kent "mij" niet !" van jou, en mijn antwoord daarop: "Dat vind ik spijtig. Jij kent me ook niet hé. Dat vind ik ook spijtig, maar ik wil het zo wel houden. Daar ik in mijn leven al een paar keer met de dood bedreigd ben hecht ik echt wel aan mijn anonimiteit. Niet dat jij een vlieg zou kwaad doen, maar ik ken je vrienden niet."

Je doet wat je niet laten kunt, Lincoln, ook al zou het mij spijten. Ik vermoed niet dat je een excuus zocht om mij te moeten negeren. "Vrienden" is een rekbaar begrip, en ik heb in mijn leven reeds twee duidelijke doodsbedreigingen gekregen, gelukkig maar aan mijn "virtuele" ik, van mensen die zich misschien al te gemakkelijk "broeders" noemen.

Pas in elk geval goed op jezelf!