Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2007, 18:09   #1
Pluche
Staatssecretaris

Pluche's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard Nynorsk is de vijftiende forum(st)er van de week

Het is weer woensdagavond tijd voor een nieuwe forummer van de week, Jazeker heeeft als zijn opvolger Nynorsk gekozen, zo hebben we na 13 weken nog eens een vrouwelijke forumster van de week.

Nynorsk beschrijft haarzelf als volgt:

Politiek-maatschappelijke visie: in volle ontwikkeling. Ik ben een eeuwige twijfelaar, ook over mijn mening over politiek-maatschappelijke thema's. Momenteel zou ik mezelf omschrijven als een pragmatisch-linkse separatist, wat dat ook moge zijn. Ik vind dat de politiek moet gevoerd worden op basis van gegevens over wat werkt en niet, 'evidence based politics' dus. Probleem daarmee is dat dit idee botst met het democratisch principe waar ik achter sta.
Ik probeer mee te werken aan een maatschappij waarin iedereen een plaats heeft en zich ten volle kan ontplooien, gebaseerd op solidariteit en begrip. Dit is een belachelijk idealistische betrachting, maar ik kan maar proberen, denk ik dan.
Ik voel me het verst verwijderd van libertariërs en consoorten. Ik ben overigens partijloos.

Persoonlijke dinges: ik ben een 27-jarige vrouw.
Ik ben onlangs verhuisd van Marginalistan naar de boerenbuiten (de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt). Ik werk sinds mei parttime als psychodiagnosticus. Daarvoor werkte ik fulltime als wetenschappelijk onderzoeker aan de unief.

Ik ben een beetje van een attention whore () dus dit spel is op mijn lijf geschreven

Pluche is offline   Met citaat antwoorden