Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Tof dat u daar opnieuw zelf over begint, zo is het misschien toch nog mogelijk om die 'discussie' verder te zetten (of beter: van start te laten gaan) http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8601&start=0
Neen dat klopt. Wat u wel doet is verklaren dat bepaalde onderwerpen onbespreekbaar zijn om vervolgens te gaan lopen.
|
Waarom zou ik gaan lopen, als ik op voorhand zeg dat ze wat mij betreft onbespreekbaar zijn? Ga je me soms dwingen ofzo?
Maar dat mag jou natuurlijk niet beletten ze met iemand anders te bespreken, kandidaten genoeg hier. 
|
"Het zijn alleen zotten die niet van gedacht veranderen..." zei ooit een politicus (S.S.) of wat dat toch een scheinheilig paterke. Die steenezel is er ook zo één. Zelfs met de beste intenties blijft het onbespreekbaar 
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
|