Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2007, 21:42   #448
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
zeg, hoe discussieert gij nu?

Eerst komen aandraven met wikipedia als "bewijs" dat het geen lijfstraf is. Dan zeg ik dat het wél in uw artikel staat, en dan opeens komt ge af met ene ad-hominem argument. Dikke zever dus.
Gij hebt als klein kind duidelijk n�*et dikwijls slaag gekregen.
Jij beweert hier in post 408 (http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=408) dat er sprake is van een lijfstraf zodra er sprake is van pijn en dat je genoeg "pedagogische tikken" hebt gekregen om te weten dat dat lijfstraffen waren.

Waarop ik antwoord dat een lijfstraf net wel een categorie erger is dan gewoon een tik of zodra er sprake is van pijn, verwijzend naar de het artikel op wikipedia dat de definitie van een lijstraf omschrijft.

Daarop selecteer jij één van de elementen uit het artikel (de zachtste lijfstraf van al nota bene) om daar mee aan te tonen dat je het slachtoffer was van lijfstraffen.

Waarop ik dan weer repliceer dat je nu afstapt van je oorspronkelijke bewering dat een "pedagogische tik" een lijfstraf was. En zeg nu zelf, als je dat lijstje bekijkt op wikipedia kan jij jezelf moeilijk een echt slachtoffer daarvan noemen.

En zo kwamen we aan bij jouw reply, waarop deze reply volgt.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden