Discussie: Zeitgeist -
Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2007, 15:49   #91
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Leugens dus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Ge hebt niet “nog” het een of ander teruggevonden over Atta. Al uw quotes komen integraal uit jou bericht van 17/8/2006. Het is nu al de derde keer dat ge die leugens vertelt.
Oei, ik had moeten schrijven "teruggevonden op mijn PC", mij excuses daarvoor beste Puud.

Citaat:
Met mijn antwoord heb ik één voor één al jou beweringen de grond ingeboord
Zowaar ingeboord, niet te hard van stapel lopen he beste puud!

Citaat:
Leugen nummer één, zie mijn antwoord.
Hoe komt het dan dat nog steeds de verkeerde foto's op de officiële sites staan beste Puud? Hoe komt het dat voormalig FBI baas Robert Mueller live op CNN toegeeft dat er bewijs was voor identiteitsdiefstal, beste puud?

Citaat:
Zeven kapers die nog leven. Leugen nummer twee, zie mijn antwoord. Verlegen, timide vrouwenschuw. Leugen nummer drie, zie mijn antwoord. Niet politiek geïnspireerd. Leugen nummer vier, zie mijn antwoord. Vodkadrinker. Leugen nummer vijf, zie mijn antwoord.
Je breidt de leugens nogal aan elkaar beste puud? De veiligheidsdiensten, zowel Amerikaanse als Europese, geven toe dat ze de ganse levenswandel van Atta niet volledig kunnen blootleggen, is hier een reden voor beste puud?

Citaat:
Cursus niet toepasselijk voor commerciële vluchten. Leugen nummer zes, zie mijn antwoord.
Jij kan dus beter instrueren dan die Rudi Dekker, beste puud?

Citaat:
Suggestie dat Atta geen Duits kon. Leugen nummer zeven, zie mijn antwoord.
Jij kan dus beter duits dan die Rudi Dekker, beste puud? Kan u me eens omschrijven waar het woord 'leugen' voor staat?

Citaat:
Was niet de echte Atta. Leugen nummer acht, zie mijn antwoord.
De veiligheidsdiensten, zowel Amerikaanse als Europese, geven toe dat ze de ganse levenswandel van Atta niet volledig kunnen blootleggen, is hier een reden voor beste puud?

Citaat:
Leugen nummer negen, zie mijn antwoord.
Kan u me eens omschrijven waar het woord 'leugen' voor staat?

Citaat:
En nu komt ge voor de derde keer af met die quatsch. Zijt ge soms een adept van Goebels onder het motto van: “Blijf de leugens maar genoeg herhalen en er zal altijd wel iets blijven hangen.”
Je beseft niet hoezeer je hier de werkelijkheid omschrijft

Citaat:
Om voor eens en altijd van mijn “gezaag” af te zijn, weerleg mijn “onzin" over Atta, of beter nog de "onzin” van Der Spiegel
Ik maak er deze keer werk van, beloofd

"It is not until you awaken that you will realize that you have been asleep, dreaming that you are awake."