Boadicea is de zestiende forum(st)er van de week
Het is weeral woensdagavond, Nynorsk heeft als opvolgster Boadicea gekozen.
Boadicea omschrijft haarzelf als volgt:
Over mezelf: ik ben 30 jaar, geboren en getogen in Antwerpen-Noord en heb de buurt in de loop van mijn leven enorm zien veranderen.
Professioneel ben ik huisvrouw, mijn hobbies zijn internetten, muziek beluisteren, handwerken en schrijven.
Ik ben geïnteresseerd in vanalles en nog wat en vooral dol op fantasy, keltisch artwork, folkmuziek en waarschijnlijk ben ik nog vanalles vergeten. Daarnaast ben ik een dierenliefhebber, vooral met een zwak voor katten en wolven, een overtuigd vegetariër en een zotte vlaai.
Politiek gezien noem ik mezelf eerder rechts, een beetje nationalistisch, maar eigenlijk niet echt ideologisch gebonden. In mijn ogen moeten we gewoon het beste uit alle ideologieën putten.
Ik ga graag in discussie en hou van mensen met een eigen mening en dat hoeft zeker niet de mijne zijn. Als een echte tweelingen ben ik misschien een beetje gespleten. Ik heb soms een ideologie zoals ik het voor mezelf zie, maar ik beweer niet alle wijsheid in pacht te hebben en respecteer dat ook van een ander.
Daarnaast ben ik eerder separatistisch aangelegd, alhoewel ik en Vlaamse moeder heb en mijn vader Waals was. Ik voel me eerder Vlaams, al ben ik qua stijl en overtuiging eerder Keltisch dan Germaans georiënteerd.
Daarnaast ben ik persoonlijk de laatste tijd ook minder voor links/rechts gehakketak en vind ik het nuttiger om te zoeken wat mensen bind, dan wat scheidt. Ik kom soms hard over, maar ben de eerste om te zeggen dat ik alles, mezelf incluis met een korrel zout neem.