Hier zijn erg veel zaken door elkaar gemengd.
Hij was geen onbekende bij de politie. Ik weet niet waarom maar desondanks tenzij dit zou echt heel mineure feiten zoals foutief parkeren zou zijn, vind ik wel dat die onmiddellijk naar land van herkomst zou moeten gestuurd worden.
Spijtig genoeg is er het spel van de media die elk gebeuren zoals 60 personen die protesteren tegen de uitwijzing van een vrouw en kind uit Ecuador in het nieuws brengen. En o wee degene die de rechter die deze toch zou uitwijzen. Deze zou echt neergehaald worden door de media, ook al vind 90 % van de Belgen dat deze uitwijrzng normaal is. Media zijn echt het spel van Brood en Spelen uit Rome. En al had ik tot nu toe iets : van het beleid is in fout, nu is het bij mij toch meer van de media zijn in fout.
Verder, die man is asielzoeker die duidelijk onze regels overschrijdt op meer dan één punt : dus onmiddellijk overleveren aan het gerecht van het land waar hij afkomstig is.
Of die asielzoeker nu moslim of niet is, doet hier direct niet terzake. Wel stel ik me de vraag, waarom vragen ze geen asiel in een moslimland ?
En ik wil stellen dat ik pro beleid ben zonder enige godsdienstige invloed en ik vind ik dat degene die een godsdienst belijden daar gewoon de kosten voor moeten dragen en degene die geen godsdienst heeft, niet per se artsen zonder grenzen heeft.
Wat de betoging tegen de islam betreft : waarom geen betoging tegen elke vorm van godsdienst ?
|