Discussie: 6de IJzerwake
Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2007, 14:20   #243
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Een Vlaming die naar de Ijzerwake niet gaat is dus geen "echte Vlaming" volgens u? Dan is de absolute grote meerderheid van de Vlaamse bevolking geen "echte Vlamingen" als ik uw redenering volg.
U bent dus niet in staat mijn redenering te volgen...

Het staat iedere Vlaming vrij om al dan niet naar de Ijzerwake (en eender welke andere Vlaamse manifestatie) te gaan en bij min weten zijn alle Vlamingen daar welkom.

Redenen komen aandragen om 'als Vlaming NIET naar de Ijzerwake (en...) te gaan, dat maakt van iemand in mijn ogen GEEN echte Vlamingen.
In mijn ogen is het niet opzij kunnen zetten van de eigen ijdelheid in het licht van de offers die anderen al voor Vlaanderen brachten, tot zelfs lijf en leden toe, een onvergeeflijke zwakheid!

Nog maar eens;

LATEN WE SAMENWERKEN WAAR HET KAN EN ELKAAR NIET BESTRIJDEN WAAR DAT NIET MOET... VOOR VLAANDEREN!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden