Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2007, 09:51   #11
angele
Vreemdeling

Standaard inderdaad ...gangsters

waarschijnlijk ook weer ne deurwaarder uit het leuevense ? die zijn idd van gedacht dat zij het voor het zeggen hebben. Wat ik heb meegemaakt onlangs : ik verlies voor een gedeelte tegen een firma een rechtszaak. factuurkosten +intresten 5885€ ipv 4595€. De firma dient mij wel 2 toestellen te vervangen op hun kosten. Ik Krijg van gerecht een brief met opdracht tot betaling. Ik betaal aan de advocaat van de tegenparty 5885€ in maart. Ik hoor niets meer van deze zaak.....tot einde juni : ik kom s'nachts thuis en merk op dat er in mijn voordeur een nieuw slot zit en dat meneer de deurwaarder binnen een brief is komen leggen op tafel : u word verzocht dringend en dit binnen 24u de som te betalen van ....2480 euro. uitleg : u hebt te weinig betaald er zijn nog intresten en rechtsplegingvergoeding en schuldintresten die moeten betaald worden ???? ik sta stom verbaasd. nooit een deurwaarder gezien, nooit geen aangetekende zending vooraf gekregen, nooit geen aanmaningen.Mijn voordeur is dan nog voor een gedeelte geblokkeerd van binnenuit en ze hebben dan nog enorm veel moeite gehad om deze open te krijgen.(ga altij langs achter zelf binnen) Ik schrijf deze deurwaarder aangetekend aan voor uitleg waarom er in men woning is geweest en hij enkele prullen heeft opgeschreven voor inbeslagname bij niet-betaling : een cd recorder, een PC scherm EEn printer Een jvc stereo toren...2 ligzeteles van ikea.....en je kent dat. hopen-al kom je bij verkoop aan 2000 euro denk ik . Ik kreeg geen enkele reactie op deze brief. begin augustus een nieuwe brief in de bus en een aangetekende brief af te halen op de post : te betalen 2685€ of inbeslagname van opgeschreven goederen voor verkoop te leuven in zaal X op datum 4/8/07.

Dit begrijp ik helemaal niet meer. vermits ik toen juist op vakantie vertrok had ik niet meer de zin en de tijd om nog maar is het langer te trekken en heb ik de rekening betaald. Bij mij buiten in de tuin staan dingen die op de 2dehands markt meer dan het dubbele waard zijn....waarom moet dieje kloon persé binnenkomen???? daar kan ik van ontploffen. Hij heeft wel geluk gehad..... had ik thuis geweest had ik waarschijnlijk nog geslapen omdat ik vaak met de nacht sta te werken. Hij had waarschijnlijk voorpaginanieuws gehaald in de krant...iemand die zomaar "binnenbreekt" noem ik dat , daar schop ik de deur met men voet dicht vanaf er 1 hand binnenkomt..... gangsters gewoon.... maar onterecht heeft hij weer geld geincasseerd. Ik laat dat hier niet bij maar waar moet men weer aankloppen.....welke advocaat gaat dit eerlijk kunnen pleiten? ik denk dat het allemaal dezelfde zijn.....

Laatst gewijzigd door angele : 17 augustus 2007 om 09:57.
angele is offline