Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2007, 20:39   #145
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Blijven kijken ...
Heb ik gedaan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt versteld stond van die film. Het maakt me opeens wel duidelijk waarom men tegenwoordig zowel tegen moslims als tegen neo-nazi's is en men deze beide wil vervolgen. Er van uitgaan dat ze ideologisch veel gemeenschappelijk is, beschouw ik als absolute nonsens.
Het grote probleem is dat men in beide groepen gekken heeft, die van de dreiging een self fullfilling prophecy maken. Men heeft inderdaad tegenwoordig gruwelvideo's van mensen die elkaar het hoofd af snijden en zichzelf opblazen omwille van ideologische verschillen. Er zijn dus altijd desperado's �* la van Themsche, die in zulke nonsens trappen en het systeem nog eens extra helpen.

Nu waarom wil men neo-nazi's bestrijden? Deze film hoort eigenlijk ook thuis op Stormfront. Daar zitten de grote tegenstanders van de bankiersfamilies. Er zitten inderdaad zuiver rassenhatende wacko's, maar die vindt je hier ook. Deze mensen gebruiken ze dankbaar om extreem rechts in een slecht daglicht te plaatsen, omdat er ook mensen tussenzitten, die inderdaad het systeem door hebben.
De Joodse roots van de families Rothschild en Rockefeller passen ook perfect in de Protocollen van Zion. Zij zijn met andere woorden ook slachtoffers van vallen die ooit gezet zijn tegen hen. Of de Protocollen juist zijn of niet, de geschiedenis valt goed samen en de genoemde families voeren ze wel uit.
Dit zionisme ligt aan de basis van het anti-semitisme. Eigenlijk waren de nazi's en de bankiers gewoon twee machtsblokken, die inderdaad enkel op papier elkaars vijanden waren, maar ik praktijk elkaar verrijkten. Het communisme was voor beiden de boeman, al zou ik er niet van versteld staan, als dat mee een deel van het opzet is.

Persoonlijk ben ik een groot tegenstander van de loges, die mee alles achter de schermen regelen en heel het financieel systeem. Ik weet al langer welke technieken er achter spelen: verdeel en heers. De Romeinen waren de eersten die deze tactiek met succes toepasten.

Maar ik blijf positief: ik geloof nooit dat het plan gaat lukken. Enkelingen lopen inderdaad met het systeem mee en zullen er slaven van zijn, maar elk historisch machtsblok valt uiteindelijk door zijn eigen corruptie. Uiteindelijk zal het volk zich op een bepaald punt niet meer laten indoctrineren, eens de boodschap voor genoeg mensen duidelijk is, breekt er rebellie uit. Dan wordt het totalitair systeem omvergeworpen, komt er een gedecentraliseerd geheel van rijkjes, die uiteindelijk terug samen zullen vallen onder machtshebbers en de cyclus herhaalt zich.