Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Sta me toe even op zijn Piano's te werk te gaan.
Iedereen denkt dat de AEL staat voor Arabisch Europese Liga.
Maar als we er rekening mee houden dat
1. de AEL uit de Arabische wereld komt
2. Het boek van ene A. Hitler nog altijd vertaald wordt in het Arabisch (en naar het schijnt nog altijd gretig aftrek heeft)
3. Als we dan nog weten dat AEL oorspronkelijk een afkorting is die uit de nazi tijd stamt. Zelfs uit de gestapo terminologie. In die onzalige tijd stond de afkorting AEL namelijk voor ArbeitsErziehungsLager. En die AEL's van de Gestapo waren dus leerwerkkampen van de Gestatop.
4. Als we dan denken aan de kreten bij AEL-betogingen : "hamas, hamas alle Joden aan het gas"
Als we dan 1+2 optellen en daar dan nog eens 3 + 4 bijdoen dan is hiermede onomstotelijk voor eeuwig en altijd bewezen dat de AEL eigenlijk een nazi beweging is.
Met dank aan mijn zoon die mij opmerkzaam maakte op deze afkorting toen hij zijn zoveelste boek over de holocaust las.
|
Goed gevonden, een beetje een ongewone bewijsvoering maar je hebt gelijk: de AEl is even facistisch als de NSDAP destijds en alle actuele facisten ! in de esoterische literatuur kan je trouwens heel wat linken terugvinden tussen Hitler, het nazisme, en de soefi-traidities binnen de islam!