Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2007, 16:46   #1
Pluche
Staatssecretaris

Pluche's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard Pietje is de zeventiende forummer van de week

Het is weer woensdagavond, tijd voor en nieuwe forummer van de week, Boadicea heeft Pietje aangesteld als haar opvolger.

Pietje beschrijft zichzelf als volgt:

Mijzelf zou ik omschrijven als een sociaalvoelend en koppig iemand wat goed vertaald word in mijn vakbondswerk dat ik reeds zeer geruime tijd verricht.
In tegenstelling tot de meesten hier aanwezig, heb ik geen (Vlaams)nationalistische reflex, wat niet wil zeggen dat ik zou "anti Vlaams" of "Belgicistisch" zijn, wat hier uitvoerig ten onrechte word beweerd.Nationalisme zie ik evolueren naar fanatisme en extremisme en dat schrikt mij af. En de geschiedenis bewijst dat die angst niet echt ongegrond is.
Dat ik geen separatist ben, heeft te maken met mijn pragmatische benadering als linkse syndicalist.
Ik werk in een Federaal overheidsbedrijf (www.belgocontrol.be), waar dus zowel Walen als Vlamingen tewerkgesteld zijn, en daar ondervind ik dus dagelijks dat Walen en Vlamingen beter gezamelijk strijden voor hun rechten.
Verder ben ik een groot liefhebber van lekkere vettige Rock'n Roll (gaande van de late sixties tot nu) en Britse sitcoms en detectives.
Ik woonde vele jaren in Brussel en nu dus in Tienen. En eerlijk gezegd, ik mis na acht jaar nog altijd "de grootstad". __________________

Pluche is offline   Met citaat antwoorden