(schitterend idee Chill!)
Jour 1
Vandaag heb ik de video van de kersttoespraak van onze Koning nog eens bekeken. De tranen sprongen mij in de ogen. Oh, wat leef ik in dit mooie Vaderland met zo'n wijze vorst. Konden we maar snel terug unitair worden.
Jour 2
Kim Clijsters heeft weer een Grans Slam gewonnen. Ze werd ongetwijfeld geïnspireerd door onze Vorst die op de banken zat. Ik heb meteen mijn driekleur buiten gehangen. Die snoodaard van hiernaast had echter zijn Vlaamse Leeuw buiten gehangen. Kladdertje verf. Swastika op getekend. Dat zal hem leren, de fascist!
Jour 3
Vandaag is onze Grote Leider Hans I op Lispezele TV. Ik zet mijn video klaar. Mooie toespraak. Veel nieuwe woordjes geleerd. Na-zi... En Vlaanderen blijkt niet Noord-België te zijn, maar een graafschap dat niet meer bestaat. Hohoho, wat een domme fascisten toch!
Jour 4
Ramp! De kerstboodschap van Zijne Majesteit Koning Albert II is overtaped met het interview met Hans I. Ik begin te wenen. Ik registreer me, en ga de Vlaamse fascisten op internet eens goed zeggen wat ik van hen denk0. Ik ben WOEDEND!!!
Jour 5
Mijn ISP heeft mijn internetaccount opgezegd. Oh, die snode fascisten van Telenet Vlaanderen toch!!!!
Jour 6
Geert Bourgeois is op TV. Daarna een reportage over een skinhead die iemand heeft neergestoken en een lidkaart van het Vlaams Blok heeft. Zie je wel, als die fascisten in beeld komen, is het altijd met geweld en fascisme. En onze grote leider Hans I komt nooit in beeld. Schaf de televisie af!!! Alleen Lispezele TV mag blijven bestaan. Dat moet de nationale TV worden.
Jour 7
Om mijn tweetaligheid te scherpen ga ik naar Franse mis in de faciliteitengemeente naast de mijne. Ik versta er niet veel van, maar het klinkt wel heel erg goed en het is lekker Belgisch om zowel Frans als Nederlands te kunnen. Dat kunnen die fascisten niet. Hahaha, wat zijn ze dom.