Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2007, 11:37   #162
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Komaan zeg, we spreken hier over een Internationale Luchthaven, niet over het vliegveld van Zwartberg eh.
Ge extrapoleert uw intelligentie en kennis naar iedere Vlaming. Er is maar een absolute minderheid die verwacht om op een afstand van 10 km dergelijk veel storend lawaai te krijgen. Het horen van een vliegtuig, ja, maar er door wakker gehouden worden.

Citaat:
Ze hebben die grond vooral heel goedkoop gekocht. De reden zal wel duidelijk zijn zeker ?
Is niet eens zeker dat ze die goedkoop gekocht hebben. En voor de rest zou ik (zoals de meesten) eerst denken "woho, eindelijk geluk na het jarenlang zoeken naar een lapje betaalbare grond".

Citaat:
Ik heb acht jaar vlakbij een Universitair Ziekenhuis gewoond, waar dag en nacht ziekenwagens met loeiende sirenes aan en af reden. Is nog geen Airbus 320, zal je zeggen, maar ik werd soms ook wakker hoor. Maar dat hospitaal stond er al, dus moest ik niet mopperen.
Er is een verschil tussen af en toe eens wakker worden van een ziekenwagen, en vanaf 4u tot 6u iedere zeven minuten uit uw bed gedaverd te worden.

Citaat:
Geen probleem voor mij, maar eenzijdig enkel de Belgische nachtvluchten afschaffen zou bijzonder nefast zijn.
Weet ik en daar ga ik ook niet moeilijk over doen.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden