Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2007, 17:48   #172
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Wat is je standpunt tegen over directe democratie? Vind je het een goede zaak of gaat het veel te ver en zou het voor een puinhoop in de maatschappij zorgen?
Dit thema kwam op het forum al meermaals aan bod, en eerlijk gezegd ben ik zeer terughoudend wat betreft directe democratie. Ik ervaar uit het dagelijkse leven dat maar weinig mensen echt interesse hebben in politiek. Dit is het grootste politiek forum vh land en hoeveel vaste regelmatige leden zijn hier regelmatig online ?? Een zestigtal ??? Niet echt om van achterover te vallen. En veel forummers bezoeken deze site dan nog alleen om publiciteit voor "hun partij" en dito programma te maken, eerder dan om echt te discussiëren. En dan vermeld ik nog niet dat "K&K" het meeste en drukst bezochte gedeelte is, wat al een teken aan de wand is als ik er vanuit ga, dat wij hier allemaal echt interesse hebben. Daarenboven vind ikzelf de actuele politiek iets te ingewikkeld om beslissingen over te laten aan leken, omdat er dan imo een totaal gebrek aan nuance onstaat. Iedereen is natuurlijk vrij er een andere mening op na te houden.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden