Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2007, 00:36   #303
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Met het eerste deel van je antwoord ben ik het 200% eens.

Spijtig van het tweede deel. Kijk, of er nu één moslimschool is of 100 dat speelt geen enkele rol. Nog eens, mensen zijn vrij om een school op te richten als die school zich aan de spelregels houdt. En logischerwijs zullen er meer en meer moslimscholen komen als het aantal moslims in ons land groeit. (Ter info :dat aantal moslims ligt volgens een artikel in Knack op dit moment rond de 3,4%.) Ik kan het bijvoorbeeld spijtig vinden dat Vlaanderen nog steeds "bezaaid" is met katholieke scholen, maar het is het recht van de inrichtende machten van die scholen om daar onderwijs te organiseren.
Over het tweede deel dus:
- indien het hier vol geraakt met moslimscholen is dat een fameuze stap in de verdere islamisering van onze maatschappij. Waarvoor we bedanken.
- over het aantal moslims dat hier rondloopt kunnen we maar blijven gissen. De cijfers die de gemanipuleerde media rondstrooien over de multicul, daar hebben we niet veel aan. De "nieuwe Belgen" laat men maar al te graag verdwijnen uit de statistieken, en zo maakt men ons wijs wat men wil. In ieder geval, indien er hier maar 3,4% moslims rondlopen, ze maken tien meer ambras dan al de rest van de allochtonen uit de rest van de wereld! Laat er nog veel bijkomen, en ik moet geen tekening maken zeker...
- over het feit dat Vlaanderen bezaaid zou zijn met katholieke scholen, daar heb jij je niet druk over te maken! Net zoals wij ons niet druk moeten maken over de moslimscholen in de moslimlanden! En ja, er zijn ook scholen voor de Joden, maar die zorgen niet voor ambras zoals je zogezegde 3,4% moslims!
- en zoals ik ergens hierboven reeds vermeldde: moslims kunnen héél goed leuteren over godsdienstvrijheid en dergelijke maar dat past als een tang op een varken! Zij bedoelen daar enkel mee dat ze overal hun achterlijkheid en hun willetjes willen opdringen, en eens zover is het gedaan met de "godsdienstvrijheid".
andev is offline   Met citaat antwoorden