Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin
En dus blijven bedelen om de invoering van een onvoorwaardelijk basisinkom,is bedelen niet verboden deze dagen?
|
indien wij de maatschappij erop wijzen dat iedereen recht heeft op een deel van de taart want dat er anders vodden van komen en indien de maatschappij deze realiteit met alle gevolgen vandien in de wind slaat dan hebben wij niet gebedeld doch louter op voorhand gewaarschuwd.
wat wij dus eigenlijk zeggen is dat de maatschappij ofwel nu een bonafide en eerlijke herverdeling van kansen moet organiseren en dat indien ze dit niet doet de armen op zeker moment wel zelf zullen moeten overgaan tot herverdelen, kraken , rijken onteigenenen, winkelcentra plunderen enz
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2007 om 16:26.
|