Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2007, 18:20   #454
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik gezegd dat elke mohammedaan zijn vrouwen en dochters molesteert? Ik heb mijn tekst niet herlezen, maar ik denk dat ik zei dat het mocht in Europa. Omdat rechters in Duitsland en Italië het goedkeurden op basis van de mohammedaanse leer ...
Ik heb het vermoeden dat je hier feiten aan het verdraaien bent. Dus: bron?

Citaat:
De volgelingen van Mohammed zijn er in geslaagd van (bijna) iedereen "islam" en "moslim" te doen zeggen, om te doen vergeten dat zij volgelingen van Mohammed zijn. Ik doe daar dus heel bewust niet aan mee.
Lol. Oké.

Citaat:
Ik kan nog steeds kiezen voor koosjer of treife, maar op sommige plaatsen heeft men de keuze niet meer tussen halal en haram.
Ik zal het nog eens vragen. Heeft de overheid op enig moment beslist dat haram voedsel verboden werd? Zo niet, dan is er niets aan de hand.
Over welke plaatsen heb je het, btw.

Citaat:
Ik zal met het laaatste beginnen: waarom denk je dat iemand niet lezen kan, en wie is er dom als hij niet begrijpt wat hij in zijn sig zegt? Een mens kan niet alles weten, en gelukkig zijn er nog leraren Latijn die opheldering kunnen verschaffen.
Ik begrijp wat mijn sig is en ik weet dat jij dat ook kunt. Waarom je dan de naam gaat veranderen, snap ik niet.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden