Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Oh ja, ik heb trouwens niks tegen bemande missies naar Mars of de maan. Mits ze een wetenschappelijk doel hebben, en bvb betaald worden uit een totaal wetenschappelijk budget.
Bvb universiteiten die meebetalen voor een experiment. Maar een president die bepaald dat de vlucht er moet komen? Daar ben ik tegen.
|
Daar ben ik het volmondig mee eens. Ik heb een grote interesse in al wat met ruitmtevaart te maken heeft en ik kan dan ook alleen maar blij zijn met zulke projecten, maar het is niet aan de staat/Bush om deze te organiseren.
Wat mij betreft hoeven zulke missies zelfs geeneens een bepaald doel of nut te hebben, maar haal het geld waar het gehaald dient te worden.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
|