Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2004, 22:26   #113
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
[size=7]Het verhaal[/size]

Gisteren ontdekte ik hun forum.
Ziet er schoontjes uit, maar wel wat rustig.

De admin had een topic stadsplein voorzien en zonder de discussie zijn vrije gang te laten gaan, zette hij in de eerste post meteen een verhaal op tegen de plannen op het stadsplein.

Ik ben toen zo vrij geweest om het hele plan (en niet alleen fragmentjes zoals den admin) te posten.

Dezelfde post heb ik vandaag nogmaals gepost. (De post met prentje), dus kan je zien dat er niets beledigends of onwaarheid in staat.

Maar nog geen volledige dag verder, is alle moeite voor een open discussie meteen gewist geworden, zonder persoonlijk berichtje of nadere uitleg.

Ik was verrast, zeker van zo'n progressieve partij.
Ik wil in heel het verhaal over het stadsplein niet blind zijn. Het centrum van Genk is klein en kan zeker wat investeringen gebruiken.

Daarom dat ik er een andere mening over heb dan de Genkse SPa leden.

Ik dacht dat ik zo vrij mocht zijn...
Chill,
het is niet omdat er één idiote admin is dat heel die afdeling slecht is.

en wat heeft dit te maken met de vermeende implosie van de spa?
De implosie slaat vooral op het verdwenen SPa Genk forum.
Maar net zo goed staat het nationaal forum op springen omdat er lukraak wordt gecensureerd, zonder een duidelijke en eerljike verantwoording.

Het is allemaal onschuldig begonnen, met een beleefde discussie over het Genkse Stadsplein.
Ik hou er echter niet van als iemand op die manier mijn mond wil snoeren!

Ik heb echer veel vragen bij de locale afdeling van SPa in Genk.
Het strategische verhuis van Chokri ligt me ook niet.
Hij kent Genk van haar noch pluim en probeert zich al bovenop alles te nestelen!

Op de site van SPa Genk vind je trouwens zeer selectieve commentaar ove dat stadsplein terug. Ik hou niet van dergelijke manipulatie, vandaar dat ik de ontbrekende elementen ook postte op hun forum.
D�*�*r ligt de oorzaak en dat weet die admin ook. Hij heft het zelfs enige tijd laten staan, tot hij aangesproken werd om orde op zaken te stellen blijkbaar.

Treurig voorval, waar ik bij SPa nationaal ook meteen bot vang!
Het Skill Effect is offline