Citaat:
|
Een moslim moet in Nederland of in Belgie moeten kunnen leven zoals hij leeft zolang hij niemand lastig valt en de wetten respecteerd.
|
Waarom precies in België of Nederland?
Waarvoor staan ruim veel Marokkaanse moslims bekend?
Citaat:
|
Een dominant aanwezige cultuur moet andere culturen niets opdringen.
|
Het is nogal wiedes dat er in eigen land een "dominant" aanwezige cultuur bestaat. In het land dat jullie ontvluchtten is dat toch niet anders?
Om één of andere reden gaan wij in jullie land niet wonen maar komen jullie wél naar hier.
Er zijn hier al speciaal wetten gemaakt om aan jullie "cultuur" tegemoet te komen. Nog niet gehoord zeker hoeveel schapen er in Brussel alleen al geslacht worden met
jullie offerfeest en wat dat aan opruimingskosten met zich meebrengt voor de stad? Ik moet het nog zien gebeuren dat wij in jullie land gelijkaardige rechten zouden krijgen en het land de kosten voor de opruiming van onze vuiligheid mogen laten opdraaien.
In Istanbul lijken ze nochtans geen probleem te hebben met het eigen vuil. Ik was enkele jaren geleden daar en heb mijn ogen uitgekeken op het huis-en hotelvuil dat er gewoon, zonder vuilzak of vuilbak, op straat werd gekieperd. Het vuilkarpersoneel schraapte het 's nachts met veel lawaai en met borstel en schup bij elkaar. Is het misschien de
bedoeling dat wij ook aan dit soort "cultuur" tegemoet komen?
Zet alvast een minder grote bek op in andermans land. Als het hier zo slecht is om te leven, waarom gaan jullie dan niet terug naar jullie eigen land. Daar zullen wij jullie zeker niet onze "dominante" cultuur komen opdringen.