Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Mijnheer/mevrouw esperanza, ik geloof niet in het "simplisme" ,ik heb daar u in een andere draad zo goed uitgelegd dat "afvallige" of het verschijnsel daarvan in het context dient te leggen die ik u uitgelegd hebt, dat u mijn uitrukt in de huidige context die ik u uitgelegd heb bewijst weeral van het simplisme die de meesten op dit forum daarmee besmet zijn !
|
Dikke bullshit, kerel. Het is en blijft een feit dat jij geen problemen hebt om geloofsafvalligen te veroordelen tot de doodstraf. Die zogenaamde "context" van jou waarin die doodstraf wordt uitgesproken is volkomen irrelevant.
Citaat:
Maar ! als het land of de revolutie nog in zijn prille begin staat waarbij haar systeem onstabiel is en de toekomst van de revolutie onverzekerd blijft en ook het leven van duizenden mensen op het spel staat is het nodig voor alle zekerheid (in sommige gevallen) de afvalligen of de collaborateurs uit de weg te ontruimen,.
|
Ik heb gevraagd om zinnige argumenten naar voor te brengen, geen simplistische cliché's. Met dergelijke onnozele nonsens kan ik niets aanvangen.
Citaat:
Ik ben geen leugenaar, moge mijn heer daarvan mij behoeden.
|
Dan doet "jouw heer" niet al te bepaald zijn uiterste best om je voor leugens te behoeden.
Het feit dat jij enerzijds opteert "om iemand in alle vrijheid te laten kiezen" staat in een schril contrast met anderzijds het feit dat jij geloofsafvalligen wenst te veroordelen tot de doodstraf.
Ofwel ben jij gewoonweg te lomp om deze enorme tegenstelling niet in te zien ofwel ben jij aan het liegen dat het niet mooi meer is.