Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El Cid
Ik volg niet meer:
Peter De Ryck, bij welke partij ben jij nu? Liberaal Appel? Liberale Alliantie? BUB? VNRP?
|
Geachte El Cid,ik begrijp dat u niet meer kan volgen,vandaar deze korte uitleg.
Ik ben nooit lid geweest van de B.U.B.ondanks het feit dat ik eerst werd gecontacteerd door de Voorzitter die mij een functie aanbod.
Deze e-mail(bewijs) werd reeds verzonden naar verschillende forumleden.
Ik heb veel bewondering voor de Liberale Alliantie,omdat wij beiden het slachtoffer zijn geworden van ons vertrouwen in W.Beysen.
Deze mensen werden eveneens uit de partij gezet,omdat ook zij radicaal tegen een kartelvorming met het Vlaams Blok waren(en nog steeds).
De V.N.R.P.heb ik opgericht nadat ik mijn lidmaatschap heb opgezegt binnen het Vlaams Blok,en toen er van het L.A.nog geen sprake was.
Ik kon mij dadelijk vinden binnen het Liberaal Appel,en nog steeds op voorwaarde dat de Voorzitter wordt vervangen(in het belang van de partij,in het belang van de achterban,in het belang van het liberalisme).
Wij hebben geen nood aan een rotte appel in de fruitkorf.
Uit een vroegere opiniepeiling op de nationale website van het Liberaal Appel is gebleken dat 90% van de leden tegen een kartelvorming zijn.
Deze opiniepeiling werd in opdracht van Ward Beysen verwijderd,zoals hij de opdracht gaf om het forum te sluiten.
Deze werd gesloten omdat de dissidenten monddood te maken.
Deze mensen hebben nooit het recht op verdediging gekregen.
Het Liberaal Appel kan enkel overleven zonder de huidige Voorzitter.