Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker
Ik heb twee delen van die film van jou gezien en er zijn idd wel dingen die loskomen maar over die godsdiensten heeft da mijn geloven juist versterkt.
|
Een beetje bizzar, maar jouw volste recht natuurlijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker
Natuurlijk kan je altijd naar dezelfde informatie gaan zoeken en in een bepaalde soort een rode draad beginnen zoeken maar als je nog wat verder gaat begin je van verschillende rode draden te proeven en dan zie je dat mss niet alleen die draad de juiste is. Wat ik met dat welles en nietes wil zeggen is dat men het gewoon niet kan weten, en hoe meer informatie je krijgt hoe minder je het zelfs dreigt te weten.
|
Verkeerde veronderstelling, over hoe meer informatie je beschikt hoe vollediger je een beeld kan maken ... en je mag niet op zoek gaan naar 'een bepaald soort' informatie, je moet zo breed mogelijk gaan
Bekijk deel drie ook nog eens, ik denk dat dit voor jou en eigenlijk iedereen de meest interssante is
By the way, deze
HIER is ook een enorme aanrader, en daar valt geen speld tussen te krijgen, je hoeft niet in de 'geloof' mode te gaan om hiervan te identificeren dat het verhaal dat ons via de media is verkocht niet strookt met de waarheid.