Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten
Inderdaad zeer raar. Ik lees in het artikel vooral meningen, veronderstellingen, beweringen, meer niet. Ik stel me gewoon een aantal vragen bij wat er allemaal in die tekst staat. Ik hoop toch dat dit mag? Trouwens opmerkelijk dat ik op de tekst reageer, terwijl u meent op mij te moeten reageren. Kijk eens verder en denk niet meteen dat u vragen of opmerkingen in een bepaalde hoek kunt plaatsen. Wel jammer dat ik vooralsnog geen antwoord heb op mijn vragen overigens...
|
U hebt geen vragen, u hebt uw mening al vervormd over de originele tekst en zo ook blijkbaar over dit land... Duidelijk als u zegt dat naar uw mening dit verkondigt :"Wat mij betreft, komt dit niet verder dan stemmingmakerij zonder echte wetenschappelijke argumenten." Hetgeen ik vaststel is dat in de andere richting, pro vlaamse staat, men WEL al met veel bombardie en zekerheid kan zeggen hoe goed het leven wel zal zijn, en hoeveel mana er zal vallen op onze hoofden... En dat het opvalt dat het als het pro-belgie is, het onbewezen is, en als het pro-vlaamse staat is, het niet eens moet bewezen worden...