Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Allez en zeggen dat de Guy nu net 8 jaar de tijd heeft gehad om de "modelstaat" te maken.....
Dik mislukt zullen we maar zeggen.....
Naar analogie met een andere berucht incident zou ik zeggen: Guy Verhofstadt is moreel medeverantwoordelijk voor deze daad.
|
Ben jij nu echt zo dom of doe je maar alsof?
Guy en de modelstaat... Ik hoor nogtans veel positieve commentaar over de op zijn einde lopende regering... Zowel buitenland (beleid tegenover amerika) als binnenland (welvaartsstijgingen, belgen hebben meer vertrouwen in de staat en sparen meer, ...). Dit na alle verkiezingscampagnes en haatcampagnes uiteraard...Dus ik mislukt? Vanwaar haal je het?
Bedoel je zaken zoals deze gebeurtenis? Daar is de (ex-)premier nogtans zeer duidelijk over in dit artikel:
Citaat:
Dat het incident plaatsgreep in Gent, een stad die over een uitstekende jeugdpolitie beschikt en enkele maanden terug ook het politionele meldpunt voor geweld op school opstartte, toont aan dat de overheid het terugdringen van het geweld in onze samenleving niet alleen aan kan
|
Of heb jij een leesprobleem? Of gewoon een logica probleem? Het probleem zit hem dus NIET in de staat...

Kritiek is leuk en makkelijk natuur he...
Manmanman waar gaan we naartoe!