Discussie: Verhofstadt
Los bericht bekijken
Oud 6 september 2007, 14:57   #16
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ja. Ik ontken dat.
Welvaart zou willen zeggen dat ik meer geld zou moeten overhouden dan vroeger.

Ik zal het nog eens zeggen in mijn situatie.
In 1999 werkte ik voltijds en mijn vrouw 4/5.
we gingen regelmatig op reis (in 1999 naar de usa 14 dagen met kinderen naar Florida bvb.) en daarnaast nog ne city trip naar London of Parijs met de kinderen erbij. En buiten dat spaarden we nog eens veel geld.

In 2007 werk ik nog altijd voltijds en mijn vrouw nog altijd 4/5.
Nu spaar ik bijna niets meer op jaarbasis. We gaan maximaal 1 keer op vakantie per jaar (1 week en zo goedkoop mogelijk) en op het einde van het jaar ben ik blij dat ik nog evenveel spaargeld het op het einde van het jaar had als ik in het begin had.
In 1999 reden wij met onze twee auto's naar het werk en nu gaan zowel ik als mijn vrouw met het openbaar vervoer naar het werk om geld en milieu te besparen en toch houden we niets over op het einde van het jaar.
In 1999 gingen we met het hele gezin 1 x per week uit eten... nu nog 1 x per jaar....

Sorry maar ik zie geen welvaartstijging bij mij thuis hoor....

Vroeger gingen we met 2 werken om luxues en royaal te leven.
Nu moeten we met 2 gaan werken om rond te komen....

Welvaartstijging mijn gat ja...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 6 september 2007 om 14:58.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden