Los bericht bekijken
Oud 6 september 2007, 15:19   #49
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Er zijn momenteel veel meer mieren dan er homo habillissen rondlopen hoor. Geschat word dat [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Mier]de totale biomassa van alle mieren groter is dan die van alle andere dieren op aarde. Onnodig te zeggen dat er dus ook veel meer mieren zijn dan mensen.
Ok hier heb je gelijk... Maar je moet andere zaken bekijken ook...Soit zoals al gezegt is dit statistische zever (sorry).

Citaat:
Nogmaals: superieur is geen objectieve term, je moet definieren wat volgens jou superieur betekent. Dat betekent dat in jouw visie wij best superieur kunnen zijn, maar dat telt niet, want jij bent een mens en daarmee bevooroordeeld. Ons leven is objectief niet meer waard dan dat van een bacterie, maar vanuit ons gezien wel.
Jah das zo van dat gemierenneuk over termen waar ik niet aan meedoe hoor...Sorry!

Citaat:
Macht heeft overigens niks te maken met survival of the fittest. Een hypothetische god die niet sterft maar zich ook niet vermenigvuldigd is niet erg 'fit'. Hij overleeft welliswaar bijzonder lang zonder zich aan te passen, maar het blijft een hele kleine populatie. Fit in Darwinistische zin heeft dan ook niks te maken met superieur, anders kan je stellen dat in Australië onder andere konijnen agapadden superieur zijn, ze doen het geweldig.
Weeral aan het mierenneuken op termen... Hoe zinloos! De sterkste overleefd zo is het eenmaal...

Citaat:
O, en jij denkt dat jij als wezen machtig genoeg bent om een leeuw te doden? Dan wil ik je wel vragen geen gebruik te maken van door anderen ontwikkelde technieken zoals taal en wapens, die zijn tenslotte deel van de cultuur en niet van jouw superieure wezen. Veel succes!
Je geeft er net twee die dat wel zijn... Een leeuw kan niet onderling praten ik wel. En wapens maken kan ik en hij niet...(wapens zijn niet noodzakelijk vuurwapens he)
largo_w is offline   Met citaat antwoorden