Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Dan heb ik het niet over Vlaanderen - Wallonië, maar wel tussen zij die tegen België zijn en zij die voor zijn.
Het huidige België zou dan gewoon blijven bestaan met een deel van Vlaanderen en Wallonië, en een bepaald gebied (op basis van het aantal inwoners) mogen de Vlaams Belangers en gelijkgestemden houden. Van mij mogen ze hun deel Vlaanderen noemen! Het huidige Wallonië en deel van Vlaanderen wordt dan gewoon België.
Wij verschillen gewoon veel te veel van Vlaams Belangers/NVA'ers.
|
Citaat:
Ik denk echt dat als een politieker dit voorstel indient er massaal gestemd zal worden voor deze held! Alle haat zou dan gewoon België uitrijden (wij willen best jullie treinticket betalen)
|

..

Allée we zullen eens proberen..
1) N-VA is even racistisch als Groen!
2) In een onafhankelijk Vlaanderen is er geen enkele reden waarom het VB plots meer stemmen zou halen als nu. Eerder het tegendeel zelfs. Dus er is geen enkele reden om te vrezen voor een Vlaams fascisten staatje.
3) U bent Knettergek
4) Welke haat? Ik haat niemand en toch wil ik onafhankelijkheid.
5) Deportatie van 40% van de bevolking.. -> zie 3)
6) BHV onbelangrijk. Ik wed dat u niet in de rand woont.
7) Dus gezinnen uit mekaar halen op basis van politieke voorkeur. Papa naar Limburg en Mama naar West-Vlaanderen. De kinderen blijven in Antwerpen tot ze weten wat ze willen. -> 3)
8)
Klik hier