Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluche
Leeuw je kan niet ontkennen dat ik u al voor het grote congres in oktober heb verwittigd dat ze van uw zweet gingen profiteren.
|
Ik kan niet ontkennen dat je me dat inderdaad eens gezegd hebt, Pluche. Maar goed, dat zijn eieren na Pasen nu.
Uiteindelijk ligt het ook niet aan degenen die zich wel hebben ingezet dat de situatie er nu zo versnipperd bijligt, maar eerder aan al degenen die het water te koud en te diep vonden en die zich braafjes afzijdig hielden of met hun eigen agenda op die vergaderingen zaten.
Dat er geen eenheid werd bereikt met UAG is misschien voor een deel te wijten aan de houding van MAS in Wallonië, maar verder kan ik LSP nergens van betichten, integendeel, als zij niet wat druk hadden gezet, dan waren we nu denkelijk nog altijd aan het onderhandelen over punten en komma's met UAG. En was het nooit tot verkiezingsdeelname gekomen.
Dit schandelijke spelletje dat door SAP is gelanceerd, het plaatsen van dit artikel van Van Outrive op hun site en de negativistische houding die ze tentoongespreid hebben...wat leert ons dat ? Het leert ons dat SAP zelf niet geïnteresseerd is als ze niet voldoende gewicht hebben op de zaak. Nu komen ze jammeren dat LSP de grootste fractie is binnen CAP. Maar dat komt ook door SAP zelf, die liever opstapten dan verder te doen.
Men doet alsof LSP de enige groepering is die hier en daar een poging heeft gedaan om het laken naar zich toe te trekken (voor zover dat al waar is). Maar ik vond juist dat SAP daarin nog meer uitblonk dan LSP, ondanks het feit dat ze proportioneel nog minder voorstellen dan LSP.