Los bericht bekijken
Oud 8 september 2007, 09:32   #71
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Op het terrein valt het best mee hoor. Op fora lijkt het volgens mij allemaal veel erger dan het is. Je bent toch ook al op meetings, acties en vergaderingen geweest en op zich vallen die meestal mee. Je bent dacht ik als nationalist zelfs op vergaderingen met CAP Franstaligen geweest en daar heb je bij mijn weten ongestoord je ding kunnen doen tussen het unitair dogmatisch gedoe door.

Met LSP en MAS hebben we dit terzijde trouwens behoorlijk wat energie en tijd gestoken de laatste jaren om de Vlaamse ontvoogdingsstrijd (mee) van haar bruin imago te verlossen aan de Franstalige (klein) linkerzijde (met de beperkte middelen die we hebben). In eerste instantie uiteraard bij onze eigen (nieuwe) leden die uiteraard alleen maar de visie van de Franstalige bladen en onderwijs ingelepeld krijgen. Als op één of andere linkse bijkeenkomst in Franstalig België dé Vlamingen en de historische Vlaamse eisen voor fasctisch etc worden uitgemaakt zijn onze kameraden bij de eerste om dat tegen te spreken. Hoeveel Franstalige organisaties ken je die in Franstalige bladen schrijven dat ze het recht van Vlaanderen verdedigen om een aparte staat op te richten (mocht men dat zo willen) en dat de Belgische staat nooit ten diensten heeft gestaan van de Belgische arbeidersklasse. Wil ik maar zeggen dat we voor unitaire dogmatici nog de kwaadsten niet zijn.
tiens, dat wist ik inderdaad niet.

Ik stel een kartel VSB-CAP voor
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden