Het Vb voert een charmecampagne de laatste tijd. Vermist het VB hier wel vertegenwoordigd is kan iemand mij de standpunten van die partij hierover duidelijk maken.
Eerst en vooral, maakt het uit van welk geslacht de vreemdeling is?
Gesteld dat de vreemde partner op een of andere manier de wet overdtreed en de partner van vreemde origine wordt uigewezen naar het land van z'n voorouders, moet de ega dan volgen of zich erbij neerleggen dat de overheid de feitelijke scheiding tot een feit maakt.
Ik veronderstel dat de geliefde van vlaamse origine nog wel de keuze heeft maar wat met de "onzuivere" kinderen.
Ik verwacht eigenlijk geen duidelijk antwoord, dat kan men van politiekers nu eenmaal niet verwachten, zelfs en zeker niet van de advocaten bij het blok maar de aanhangers mogen me wel proberen de standpunten van de partij duidelijk te maken. De mening van de vb kiezer is voor mij immers veel belangrijker dan de standpunten v/d partij aangezien ze toch geen rekening willen houden met zelfs hun eigen kiezers of zelfs leden.
Tot hier mijn bedenkingen, over naar volgende vraag.
Wat doet men met de "achtergebleven" vrouw (of man) en kinderen? Dit wel ervan uitgaande dat de scheiding van het gezin door de staat wordt opgelegd en niet door betrokken
personen op zich.Gaat men die personen heropvoeden om te voldoen aan de traditionele vlaamse eigenheid (vooral bepaald door de katholieke dictatuur) en wat met de kinderen die wel aan alle voorwaarden kunnen voldoen behalve dan hun raszuiverheid (belangrijk voor Peace blijkbaar) en meer nog nooit als "blanke" natuurlijke vlaming erkend kunnen worden vanwege hun fysieke eigenschappen zoals huidskleur en gelaatsverhoudingen.
|