Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
De tijd is de meest 'objectieve' krant in mijn ogen.
GVA/HLN zijn het minst 'politiek correct' van de rest. Zij zijn wel sterker op regionaal nieuws en 'infotainment' gefocust dan men van een 'kwaliteitskrant' verwacht.
De Standaard is redelijk objectief en gaat iets dieper dan de meeste andere kranten uitgez de tijd. Ook minder focus op het regionale. Niet 100% objectief in de zin dat zij ook tov het VB enige vooringenomenheid hebben. (herinner mij hun stemadvies laatste verkiezingen bij het VB stond er iets als 'na rijp beraad blablabla hebben we besloten dat we geen enkel argument zouden kunnen geven om op het VB te stemmen', sorry maar ik kan voor elke partij ook degene waar ik nooit op zou stemmen wel goede argumenten geven, dus zo objectief vind ik dat niet)
De Morgen is een lachertje. De dagelijkse versie v/d humo op het gebied van objectiviteit.
Andere kranten lees ik niet vaak genoeg om er een gefundeerd oordeel over te hebben.
|
Dus een redactie die geen voldoende goede argumenten ziet om zwartblok te stemmen is niet objectief in jouw oordeel?
Dus alléén redacties die wél een prozwartblok stemadvies geven zijn objectief?

Zo kan je het natuurlijk ook zien..als je zwartblokker bent

DM een lachertje?
Als je DM zou lezen zou je er anders over denken..