Los bericht bekijken
Oud 11 september 2007, 21:40   #43
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ja, hele dagen...

Vooreerst geloof ik geen barst dat u dergelijke zaken ontvang en daarenboven behoort het tot de netetiquette pb's niet op het forum te plaatsen. In beide gevallen zit u dus wel fout.
Ik ga niet akkoord. Ik ben het voor weinige keren eens met Mitgard. Als iemand zo laf en laag is om je te bedreigen of je een slecht gevoel te proberen geven via PM van achter een anonieme account op wat toch een publiek forum is, dan mag je dat gerust online zetten. Ik heb het hier niet over goed bedoelde al dan niet klungelige pogingen om een afspraakje te versieren of eens te peilen naar bepaalde ideetjes van iemand. Dat soort dingen zou niet passend zijn om online te zetten. Maar iemand die zondermeer je inbox teistert met dreigementen... ik zet dat meteen publiek. Dan is die account gekend en kunnen de mods hun werk doen.

Ik heb mailtjes van C2C ook al online gezet omdat ze wat dreigend overkwamen. Het is een publiek forum en PM dient mijns insziens vooral voor beetje achtergrond of leuke info te delen die niet moet gedeeld worden met het forum.

Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel, want hoewel ik niet elk standpunt met je deel, ben je wel een van de forummers die ik het meest apprecieer als iemand die met open vizier de discussie aangaat. Daar horen dreigmails niet bij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden