Los bericht bekijken
Oud 11 september 2007, 23:26   #162
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roderidder Bekijk bericht
beste Manta

U lijkt nog altijd niet te beseffen dat mijn standpunt is dat het best mogelijk is dat de moeder hier het kind het zwaarst heeft mishandeld.
We hebben het over een erge graad van kindermishandeling dus.

Niet dat een kind een tand uitslagen, twee gebroken ribben bezorgen een hersenschudding en nog een open wonde die ernstig bloed. Natuurlijk is dit erg en ja dat is kindermishandeling. Maar kijk eens naar het cijfermateriaal dat hier aangebracht wordt. Dat bloeden zal wel stoppen want anders ben je een kindermoordenaar. Die tand kan een tandarts herstellen, optisch tenminste. Die gebroken ribben en die hersenschudding zal wel pijnlijk en schadelijk kunnen zijn en heelt normaliter. Maar een ouder die zichzelf een betere ouder beschouwd en het kind laat vervreemden van zijn andere ouder en waardoor ouderverstoting ontstaat, wel die beschadigd het kind voor de rest van zijn leven, die kinderen kunnen nooit nog een normaal leven leiden.

RR

Quote:
U lijkt nog altijd niet te beseffen dat mijn standpunt is dat het best mogelijk is dat de moeder hier het kind het zwaarst heeft mishandeld.

Troost u ik heb da hier OOK al ENKELE keren geprobeert duidenlijk te maken da lukt hier ni ....mama's zen heilig achter de haard syndroom dus hopeloos weetge is typisch vrouwenlijk als het niet in het plaatje past dan weten we het niet of is het niet juist ofzo maar we gaan allezins niet toegeven .

Vandaar dat ik schreef dat de vrouwen hier opgejaagd lijken; lopen zichzelf voorbij .
duncan is offline   Met citaat antwoorden