Los bericht bekijken
Oud 12 september 2007, 15:54   #80
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Dat omdat jij in de illusie leeft dat je een allesoverdonderende kennis hebt. Je ziet simpelweg niet wat tegen je belachelijke stellingen pleit. Duitsland is hier al herhaaldelijk vermeld.
Ik wil op dat vlak Predator citeren.

Citaat:
Waarom niet ? Het werkt in een buurland ... waar ik volgende maatregelen, die ingingen met die "dopperswet", nog niet verteld heb :

- het stempelgeld is begrensd in de tijd (!) ...
- kom je niet toe met je stempeld ... signaleer het én ... je zal worden ingeschakeld, b.v. bij het reinigen van de straten.
Mijn vraag aan u nu is.
Hebben ze in Duitsland enkel de uitkeringen verlaagd of hebben ze in Duitsland de uitkeringen verlaagd tesamen met andere maatregelen?

Noot dat jij pleit voor ENKEL de uitkeringen te verlagen. Je hebt nog géén enkele aanzet gedaan om andere maatregelen tegelijkertijd in te voeren.

Is Duitsland een voorbeeld van een land dat énkel de uitkeringen heeft verlaagd?

Nu goed. Dan zitten we nog natuurlijk met de verschillen tussen het Duitse en Belgische systeem. Ik ken ze echte niet. Maar ik weet dat elk land zo'n verschil in SZ heeft dat extrapoleren simpelweg een not-done situatie is. Ook met Scandinavië, natuurlijk.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden