Los bericht bekijken
Oud 12 september 2007, 18:27   #1
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard zowel links als rechts slaat er totaal naast

De rechtsen zijn geneigd om de zwakkeren altijd ongelijk te geven en dit louter omdat ze zwak zijn.
Want ze vinden zwak zijn over t algemeen maar verdacht. En er moet tenslotte wel iets zijn dat die persoon zichzelf heeft aangedaan waardoor ie zwak is geworden.

De linksen zijn dan weer geneigd om de zwakkeren altijd gelijk te geven en dit ook louter omdat ze zwak zijn.
Want deze vinden sterk zijn over t algemeen dan weer maar verdacht. En er moet tenslotte toch iets zijn dat die persoon anderen heeft aangedaan waardoor ie sterk is geworden.

Het spreekt vanzelf dat zowel het rechtse cultureel fascisme als het linkse cultureel marxisme verwerpelijk is.

Mensen moeten geen gelijk of ongelijk krijgen louter omdat ze zwak zijn noch louter omdat ze sterk zijn doch louter omdat ze nu eenmaal gelijk of ongelijk hebben.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden