Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya
Nynorsk dat moet je aan de meesten hier niet proberen wijsmaken. Ik stond eens ergens een homeparty te geven toen een vrouw telefoon kreeg van haar man en wenend opstapte. Bleek dat haar man 'trucker-buitenland' is en ze niet buiten mag komen als hij op de baan is, hij had de lachende vrouwen op de achtergrond gehoord en zij was zo dom geweest te zeggen dat ze bij een vriendin was. Of vrouwen die vragen 'het wordt toch niet thuisgeleverd he want ik mag van mijn man niets kopen'...... Maar er zijn er hier die beweren dat de Belgische vrouwen de dag van vandaag sterk en mondig genoeg zijn om hun 'vrouwtje' te staan. Dat zo'n dingen zoals partnergeweld in onze maatschappij zo goed als niet meer voorkomen. Niets is minder waar.
|
Misschien zijn er wel vrouwen die hun man al vloekend en slaand uit een stripteasebar halen ? Ik kan me inbeelden dat er mannen zijn die niet genoeg zelfvertrouwen hebben om hun vrouw naar een homeparty van SEXSPEELTJES te laten gaan. Niet direct het beste voorbeeld om de "bezittingsdrang" van de westerse man te schetsen denk ik.