Los bericht bekijken
Oud 15 september 2007, 17:55   #91
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht

Die laatste zin volledig voor rekening van het SIOE...

Die SIOE ook...

Zelfs de organisatoren distantiëren zich van VB...

Kalft de steun af? Of zijn enkel de perceptie van 'morele steun vanuit gans europa' van tel?
Die SIOE is een liberaal zionistische organisatie en het Vlaams Belang dient in de toekomst niet meer samen te werken met dergelijke verenigingen en organisaties.

Wil dat zeggen dat het Vlaams Belang niet meer mag betogen tegen de Islamisering ? Natuurlijk niet, maar dan in een context van volksnationalisme en met eventueel steun van andere echte nationalistische verenigingen of partijen in Europa, tegen de multiculurele samenleving die de opgang van de Islam in Europa mogelijk maakt.

Ik heb nog eens naar de beelden gekeken, en ik moet zeggen dit is gewoonweg schandalig. Zelfs al was ik niet akkoord met de context van de betoging, deze beelden van Franstalige linkse agressie op onschudige burgers is een aanfluiting van de rechtstaat. Als het zgn demcratische regime niet meer de regels van de rechtstaat wil respecteren, wel waarom moeten wij dat dan doen. Ik pleit dan ook voor een grote betoging in Brussel, onder de noemer VOOR EEN EUROPEES EUROPA met mensen van FN, NVU, NDP, Forza Nuova, Nation en andere echt nationalistische verenigingen en partijen in binnen en buitenland. Wees maar gerust dat de Brusselse politie het met deze alliantie niet zo makkelijk zou hebben om ze te verslaan. Indien ook zo'n politie optreden moet en zal Brussel branden !

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 15 september 2007 om 17:56.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden