Los bericht bekijken
Oud 15 september 2007, 18:46   #8
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Laat het ons hopen. Maar met die geheime meetings met Martens en al die andere oud-belgische figuren voel ik toch dat de oude CVP er nog in zit. Ik weet alleen niet hoe sterk die is. En het ACV met een grote bek voor de verkiezingen houdt zich enorm stil.
Die hoop deel ik met jou. Wat de "geheime meetings" met de oude krokodillen betreft ben ik er nogal gerust in. Hun rol is niet volledig uitgespeeld maar ze beheersen de agenda niet meer. Van het ACV heb ik meer schrik. Nog altijd zeer machtig en zo Belgicistisch als de pest. Hun zwijgen is vermoedelijk stilte voor de storm. De vraag is hoeveel schade ze kunnen uitrichten. Afwachten.
Citaat:
Ik vertrouw het nog steeds niet. Maar ik wens Leterme wel alle steun als hij de CD&V achter zich kan houden en niet verzaakt aan zijn eisenlijstje dat op zich al erg mager is.
Een gezond wantrouwen doet niemand kwaad. Wanneer zou blijken dat de resultaten van het overleg te mager voor de Vlamingen zouden zijn wacht de CD&V en vooral de N-VA in 2009 een rossing van jewelste. En dat weten ze in de hoogste partij-cenakels maar al te goed. Al bij al ben ik niet pessimistisch gestemd.
robert t is offline   Met citaat antwoorden