Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook
Ja, dat kan hier ook niet, met een kind trouwen.Verboden bij wet.
|
Dus jij gelooft echt dat we met kinderen trouwen?

Dat is nu net probleem: mensen die niets weten maar toch een mening daarover hebben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook
Als jullie zoveel om jullie kinderen geven, voed ze dan op op een manier dat ze , eens volwassen, NIET in de gevangenis terechtkomen.Want jullie pikken daar alle plaats in.Op de schoolbanken van de unief echter zijn jullie de grote afwezigen...
|
Er is inderdaad een probleem, dat ga ik niet ontkennen. Dat probleem ligt bij de eerste generatie die indertijd nooit de kans hebben gekregen om Nederlandse lessen te volgen, zodat ze later hun kinderen konden controleren of ze wel hun best deden op school. De tijden zijn nu veranderd en de generatie die nu in het lager onderwijs zitten, hebben thuis iemand die de taal goed beheerst en eveneens de nodige kennis bezit om deze bij te staan. We worden helaas tegengewerkt door mensen als het Vlaams Belang die dagelijks propaganda voeren om de mensen te vertellen hoe slecht wij wel zijn. Probeer dan je kind gemotiveerd te houden met zo'n haatcampagnes als concurrentie!
Mijn zoontje heeft mij al verschillende keren gevraagd wie die mensen zijn (VB). Ik antwoord dan dat het gewoon heel domme mensen zijn. Hij is vorig jaar trouwens als beste van de klas geeïndigd, houd van lezen,...kortom wat het VB vreest.